tiistai 15. syyskuuta 2015

Maasta poimituista löydöistä koruja.

Olen niitä ihmisiä, joita saa odottaa, kun he pysähtyvät tutkimaan mitäpä pientä maassa näkivätkään. Olen niitä ihmisiä, joita ei hävetä poimia kolikko maasta. Olen niitä, jotka saattavat poimia random roskan ja pudottaa sen viereiseen roskikseen. Olen niitä, jotka keräävät maasta myös kaikkea pientä taskuihin ja tuovat kotiin.

Tässä näette minun "viikon taskusaaliin". Pikkuhilut lompakkoon ja pampula pesun kautta käyttöön. Ensin mietin onko ällöttävää ottaa käyttöön, mutta muoviahan se vain on. Pistin varalta tiskikoneeseen niin ainakin tuli puhtaaksi!
Pienestä soljen kappaleesta tein kaulakorun. Pujotin väliin korupiikillä helmen ja yhdistin päihin ketjua. Ylös keskelle välirengas ja eikun ketjuun roikkumaan. Aika hyvin naamioitu roska käyttöön, eikö?
Lehtimäinen-jokin-korunkappale muuntautui puolestaan sormukseksi. Taivutin kappaleen sormelle sopivaksi ja solmin alareunoihin kumilankaa (kapea kuminauhakin olisi käynyt). Tästä tuli mielestäni yllättävän kiva!

6 kommenttia:

Jo muumeissa opetettiin: Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ole mieluummin hiljaa.