perjantai 8. tammikuuta 2010

Le Sac Dress.

Löysin Cut Out and Keep-sivustolta mielenkiintoisen mekon. Mekko näyttää monimutkaisemmalta mitä oikeasti on. Le Sac Dress tehdään ns. putkimaisesta mekko-osiosta ja pitkästä nauhasta, jonka avulla mekon voi pukea monella erillä tavalla. Toteuttamiseen menee vähemmän aikaa mitä itse mekon pukemiseen. Valitsin vihreän hyvin laskeutuvan kankaan ja mustaa, ohutta satiininauhaa (noin 5 m). Kesän tullen teen näitä mekkoja kyllä lisää - kaikissa väreissä! Sitten on koko kesän pukeutumishuolet ratkaistu.Ohjeet mekon tekoon löydät täältä (englanniksi). Täältä ja täältä löydät lisää kuvia Le Sac-mekoista.

12 kommenttia:

  1. Oon katellut tuota mekkoa joskus AA:n sivuilla ja on vaikuttanut aika simppeliltä tuo malli, mutta kuitenkin aika näyttävä päällä. Pitääpä siis itsekin alkaa saumuroimaan kasaan tuollaista. :)

    VastaaPoista
  2. elina,
    hyvin sanottu, simppeli sekä näyttävä! :) Ehdottomasti ala saumuroimaan kasaan, tuo mekko on niin helppo ja nerokas, että en edes käsitä, miksi joku ei tuota tekisi/haluaisi :)

    VastaaPoista
  3. Ompa monikäyttönen mekko! Tuohon ei ainakaan pitäs kovin helpolla kyllästyä, kun sitä voi varioida noin paljon :)

    VastaaPoista
  4. majayna,
    aivan, se on loputtomien mahdollisuuksien mekko ;)

    VastaaPoista
  5. Hih, mulla on tuo ihan alkuperäisenä versiona, ja se on kyllä mainio mekko..:)

    VastaaPoista
  6. salka,
    oih, alkuperäsenä! Se on varmasti hienompi, minä saan tyytyä omatekoseen tekeleeseen :D

    VastaaPoista
  7. Heeei mulla on toi mekko :D Tosin OSTIN... :P

    VastaaPoista
  8. Juu, ostin nyt joululomalla Lontoosta :P Se on tumman vihreä.. aika ihana <3 Mutta juuri ku olin ostanu sen, aattelin että sä varmaan osaisit tehä sen itekin xD

    VastaaPoista
  9. emmi,
    et kuiteskaan oikeesti ajatellut ;) mä haluun sitten nähdä sen livenä niin voin vertailla kuinka paljon mekot eroaa toisistaan :)

    VastaaPoista
  10. Ajattelin ajattelin! Tai oikeestaan ajattelin, että jopa MÄ voisin tehdä tämän itse... mutta sitten ajattelin, että en IKINÄ tee :D Ja SITTEN ajattelin että sä ny ainaki voisit sen mulle tehä, mutta halusin sen nyt xD Tilaan sulta sit jonku toisen värisen.. :P Aika yksinkertaiselta toi malli näyttää, saumurilla hurrauteltu tommosta trikookangasta. Oon merkkien orja: nyt mulla on sentäs aito American Apparel mekko.. jee :D

    VastaaPoista
  11. emmi,
    tilaa vaan, ei totetutuksessa mene edes kauaa :) pitäisi tehdä itsellekin kesällä ainakin trikoo versio, tämä kun on joustamattomasta kankaasta. Hyvin silti toimii, vaikka ei jousta.

    VastaaPoista

Jo muumeissa opetettiin: Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ole mieluummin hiljaa.